Ostmine meie e-poest.

1. Kauba valimine

 Kauba valimine meie e-poes on sama lihtne kui teistes sarnastes kauplustes või kasvõi tavalises poes. Kauba ostmisel kasutage vasakul menüüd "kategooriad", millest valige endale sobiv. Vaikimisi on ees peakategooriad, mis omakorda jagunevad alam-kategooriateks. NB!Kõikides peakategooriates ei ole alamkategooriaid. Leides sobiva kauba lisage kaup ostukorvi klikates nupule "LISA KORVI". Vajadusel võite lisada suurema koguse kui vaikimisi näha on. Hiljem saate ostukorvis kogust uuesti muuta, või selle tühjendada (kustutada).

2. Laoinfo

Kõikide tootete kohta olev laoinfo on nähtav iga toote juures eraldi. Kui sisenete tootele, siis pankade logode kohal on "LAOINFO". laoinfo_1.jpeg nupp. Klikates seal, saate infot lao (kaupluse) kohta, milles teid huvitavad tooted asuvad. Samas on ka kaupluste telefoni numbrid täpsema info saamiseks.

3. Võrdlemine

Igal tootel on lisaks muule infole ka nupp "Lisa võrdlusse" .  Võib olla, et teid huvitab toode, mille parameetrid on sarnased teise samaväärse tootega. Erinevustest parema ülevaate saamiseks on lihtne moodus lisada teid huvitav toode võrdlusesse. Võrdluste vaatamiseks klikake nupule. Maksimaalselt saate võrrelda viit toodet!

4. Lemmikud

Heaks võimaluseks oma valitud tooteid uuest sirvida on "Lemmikud".  See võimaldab hiljem teile huvi pakkuvad tooted uuesti üle vaadata. Toote lemmikutesse lisamine ei kohusta ostma! Võib olla, et "Lemmikutesse" lisatud toode on mingi aeg soodsamaks muutunud..... :)  Tasub silm peal hoida! NB. Lemmikuid saate lisada-muuta-vaadata vaid siis, kui loote omale kasutajakonto.

5. Ostukorv ja tellimuse vormistamine.

Ostukorvi sisu on võimalik muuta, kustutades-lisades tootele koguseid või tühjendada kogu ostukorvi sisu. Edasi liikudes peate aga valima, kas sisenete külalisena, või loote kasutajakonto. Külalisena sisenedes peate täitma vajalikud lahtrid kauba saatmise hõlbustamiseks. Külaliskontol puudub ajalugu. Ehk oma tellimusi külaliskontoga tagasiulatuvalt vaadata ei saa. Kasutajaks registreerunud saavad oma tellimusi tellimuste ajaloost vaadata. Vajadusel saate märkida valikukasti "Palun saatke arve teisele aadresslile" ja salvestage muudatused. NB! Juhul kui pole soovitud teisiti, saadetakse kaubaga alati paberarve. 

NB! Tellimuse keskel veebilehistseja vahetamine ei võimalda tellimust lõpuni viia. Kui mõne veebilehitsejaga ei õnnestu tellimust vormistada, siis külaliskontoga tuleb tellimus uue või teises veebilehitsejas uuesti alustada. Kasutajaks registreerunutel seda probleemi ei tohiks esineda.

6. Kauba saatmise valimine

Hetkel on kasutusel 4 erinevat kauba kättesaamise võimalust. 

  • Bitboardi kauplusest kätte saamine - peate " Jätke teade" tekstiväljal jätma lisajuhtnöörid, millisesse Bitboardi kauplusesse soovite kaubale järele minna.
  • Smartpost - peate " Jätke teade" tekstiväljal jätma juhtnöörid, millisest teile lähimast automaadist soovite oma tellitu kätte saada.
  • Omniva pakiautomaat - peate " Jätke teade" tekstiväljal jätma juhtnõõrid, millisest teile lähimast automaadist soovite oma tellitu kätte saada.
  • DPD kuller - lihtsaim ja mugavaim viis kauba kätte saamiseks või saatmiseks teie soovitud aadressile.

7. Valige sobivaim maksmisviis

Vastavalt soovile valige sobivaim maksmisviis.

Pangaülekanne - neile kes ei soovi (ei saa) pangalinki kasutada. Valides selle maksmisvariandi, Peate saadud tellimuse kinnituse alusel teostama pangaülekande. Valides selle meetodi, peate järgmise sammuna valima "Kinnitan tellimuse", peale mida saate oma märgitud emailile tellimuse kinnituse. Üleakandel märkige makse selgitusse tellimuse number. Juhul, kui te ei saa emailile tellimuse kinnitust, helistage või saatke email, kasutades kontaktivormi või oma emaili programmi.

Pangalink - mugav ja turvaline võimalus maksmiseks. Valiku tegemisel tuleb vaid järgmise sammuna valida "Maksan pangalingiga", misjärel suunatakse teid valitud panga sisselogimislehele. Peale sisselogimist pole midagi muud vaja teha kui kinnitada eeltäidetud lehel oma makse ja vajutada "Tagasi kaupmehe juurde". Jättes selle tegemata, võib makse ebaõnnestuda, ning ostu ei kinnitata meie süsteemis ennem , kui meie raamatupidamine on tehingu (makse) kinnitanud. See võib aga tähendada seda, et me ei suuda tellitud toodet õigel ajal teele panna.

NB! Pangalingiga maksmisel, peab arvuti veebilehitsejates olema paigaldatud viimane versioon ja korralikult seadistatud ID kaardi tarkvara. Tarkvara saate alla laadida www.id.ee kodulehelt.

Maksa järelmaksuga (taotluse täitmine) - Kui te ei soovi toodet kohe välja osta, siis järelmaks on hea valik. Selle valiku tegemisel peate järgmise sammuna täitma taotluse vormi kõik lahtrid!! Valikuna võite kalkulaatoris muuta kuude arvu, mis oleks teie järelmaksu perioodile sobivaim. Kui kõik on täidetud, vajutage nupule "ESITA TAOTLUS".  Teie totlus edastatakse järelmaksu finantseerivale ettevõttele. Kui sealt tuleb vastus, võtab meie klienditeenindaja juba teiega ühendust. Järelmaksust on juttu ka siin.

8. Lõpetuseks

Kui kogu ostuprotsess on edukas, saate paari tööpäeva möödudes oma tellitu kätte. Tavaliselt jõuab kaup teieni 24 tunni jooksul, kuid kõik sõltub tellimuse esitamise päevast, seetõttu on kaub transpordiaiaks märgitud kuni 48 tundi. Kui soovisite kaubale ise järgi tulla, võite kauba kätte saada samal päeval, kuid seda juhul, kui kaup oli juba eelnevalt meie kaupluses olemas. NB! Tellimuse kinnitus, ei tähenda mingilgi viisil kohest kauba teele saatmist. Tellimused pannakse töötlusse alles peale panga poolset kinnitust tellimuse eest tasumise kohta.


Luban

Lehekülg kasutab küpsiseid